*alt_site_homepage_image*

Programėlės naudojimosi taisyklės

MELIVA LIETUVA MOBILIOSIOS PROGRAMĖLĖS NAUDOJIMOSI TAISYKLĖS

I.  BENDROSIOS NUOSTATOS

  • Šios Meliva | UAB InMedica, juridinio asmens kodas 300011170, registruotos buveinės adresas Juozo Balčikonio g. 3, LT-08247 Vilnius, Lietuvos Respublika (toliau – „Klinika“), Meliva Lietuva mobiliosios programėles (toliau – „Programėlė”) naudojimosi taisyklės reglamentuoja: (i) Naudotojo registracijos procedūrą; (ii) Paslaugų teikimo sąlygas; (iii) Paslaugoms bei programėlės naudojimui taikomas sąlygas bei reikalavimus; (iv) Naudotojų atsakomybės sąlygas; (v) apmokėjimo sąlygas ir (vi) kitus su Paslaugų užsakymu ir Programėlės naudojimu susijusius santykius.
  • Nuo Paskyros sukūrimo momento, kaip nurodyta Taisyklių III skyriuje, tarp Naudotojo ir Klinikos susiklosto santykiai, kuriuos reglamentuoja šių Taisyklių nuostatos, Klinikos interneto svetainėje, Programėlėje, paskyroje pateikiama informacija, įskaitant Paslaugų įkainius ir kitas konkrečias Programėlės naudojimo sąlygas.
  • Prieš pradėdamas naudotis Programėle ir Paslaugomis, Naudotojas privalo susipažinti su Taisyklėmis, Paslaugų įkainiais. Naudotojui pradėjus naudotis Paslaugomis laikoma, kad Naudotojas susipažino su Taisyklėmis, Paslaugų įkainiais, kitomis Paslaugų teikimo sąlygomis ir su jomis sutinka. Jei Naudotojas nesutinka su Taisyklėmis (ar jų dalimi), Naudotojas negali ir neturėtų naudotis Programėle.
  • Taisyklių privalo laikytis kiekvienas Programėle besinaudojantis asmuo, nepriklausomai nuo to, ar jis yra registruotas Naudotojas, ar naudojasi Programėle be registracijos.

II. SĄVOKOS

  • ESPBI IS” – Elektroninė sveikatos paslaugų ir bendradarbiavimo infrastruktūros informacinė sistema, valdoma Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos.
  • Gydytojas“ – šeimos gydytojas, medicinos gydytojas ar gydytojas specialistas, dirbantis ir kurio darbo vieta yra Klinikoje arba nuotolinė, jei esant ekstremaliai situacijai ar dėl kitų objektyvių aplinkybių Klinikos ar jos padalinio veikla laikinai vykdoma nuotoliniu būdu. Šeimos gydytojo komandos narys paprastumo dėlei taip pat vadinamas gydytoju.
  • „Naudotojas“ – Klinikos pacientas (fizinis asmuo), kuris sutinka su šiomis Taisyklėmis, sukuria paskyrą ir naudojasi Paslaugomis laikydamasis Taisyklių.
  • Nuotolinė konsultacija“ – Gydytojo konsultacijos ir Paslaugų teikimo būdas Pacientui naudojant nuotolinio ryšio priemones, Gydytojui ir Pacientui esant skirtingose vietose tuo pačiu laiku.
  • „Pacientas“ – Naudotojas arba Naudotojo atstovaujamas asmuo, kuris yra registruotas arba neregistruotas Klinikoje ir kuris gauna arba ketina gauti Klinikos teikiamas Paslaugas, sudaręs ar ketinantis sudaryti Paslaugų sutartį su Klinika
  • Paskyra“ – Naudotojo Paskyra Programėlėje, apimanti informaciją, kurią Naudotojas pateikia Programėlėje, ir kuria naudodamasis Naudotojas gali naudotis Programėlės funkcionalumais.
  • Paslaugos“ – Klinikos teikiamos ambulatorinės asmens sveikatos priežiūros paslaugos ir kitos susijusios paslaugos.
  • Paslaugų įkainiai“ – Svetainėje ir (ar) Programėlėje skelbiama informacija apie Klinikos teikiamoms Paslaugoms taikomus įkainius.
  • Paslaugų sutartis“ – sutartis, sudaryta tarp Klinikos ir Paciento dėl paslaugų, kuriomis Naudotojas naudojasi per Programėlę, teikimo. Ši sutartis sudaroma Taisyklėse nurodyta tvarka
  • PIN kodas“ – Naudotojo autentifikavimui ir (ar) prisijungimui prie Programėlės naudojama 4 skaitmenų seka, kurią susikuria pats Naudotojas. PIN kodas, nors naudojamas Naudotojo mobiliame įrenginyje, nėra saugomas Klinikos, jį žino tik Naudotojas.
  • Programėlė“ – išmaniesiems telefonams ir (arba) kitiems mobiliems įrenginiams skirta ir pritaikyta programinė įranga, leidžianti Naudotojams registruotis vizitams į Kliniką (kontaktinėms konsultacijoms), registruotis ir gauti Nuotolines konsultacijas bei kitas Paslaugas, mokėti už Paslaugas, peržiūrėti, valdyti ir keistis aktualia sveikatos bei kita susijusia informacija su Gydytojais, Klinika, taip pat su šeimos nariais ar artimaisiais, turinčiais teisę ar įgaliojimus gauti tokią informaciją
  • Programėlės Privatumo politika“ – Klinikos Programėlės Privatumo politika, kurioje pateikiama informacija apie Naudotojo asmens duomenų tvarkymą, įskaitant apie Naudotojo, kaip duomenų subjekto, teises. Programėlės Privatumo politika yra pasiekiama Programėlėje.
  • Svetainė“ – interneto svetainė, pasiekiama adresu www.meliva.lt.
  • Sutikimas“ – Paciento sutikimas gauti asmens sveikatos priežiūros paslaugas Klinikoje, įskaitant, bet neapsiribojant, nuotolinę konsultaciją bei apmokėti suteiktas paslaugas.
  • Taisyklės“ – Programėlės naudojimosi taisyklės, kurios nustato pagrindines Programėlės naudojimosi sąlygas ir tvarką, šalių teises ir pareigas.
  • Tapatybės patvirtinimo priemonės“ – tai elektroninis parašas, pažangusis elektroninis parašas arba kvalifikuotas elektroninis parašas, kuris yra generuojamas trečiųjų asmenų išduotų priemonių pagalba, arba kitos Taisyklėse nurodytos ir priimtinos priemonės, kuriomis yra nustatoma Naudotojo tapatybė, autentifikuojamas Naudotojas, tvirtinamos, pasirašomos sutartys, sutikimai ir kiti dokumentai.
  • Šiose taisyklėse vienaskaitos ir daugiskaitos forma vartojamos sąvokos turi tą pačią reikšmę, atsižvelgiant į kontekstą.

III. PASKYROS SUSIKŪRIMAS. TEISĖ NAUDOTIS PASLAUGOMIS

  • Paskyrą turi teisę susikurti ir Paslaugomis turi teisę naudotis asmenys, sulaukę 18 metų amžiaus, atlikę šiose Taisyklėse numatytus veiksmus ir atitinkantys šiose Taisyklėse nurodytus reikalavimus.
  • Parsisiuntus Programėlę į mobilųjį įrenginį ir susikurdamas Paskyrą (registracijos Programėlėje metu) Naudotojas privalo:
    • atidžiai ir atsakingai perskaityti Taisykles, programėlės Privatumo politiką, susipažinti su Paslaugų įkainiais;
    • išreikšti sutikimą su Taisyklėmis ir kitais dokumentais bei informacija, kiek tai taikoma;
    • išreikšti savo valią dėl sutikimo ar nesutikimo gauti rinkodaros pranešimus, pasirinkdamas, ar sutinka, kad Klinika naudotų jo asmens duomenis informaciniams bei reklaminiams pasiūlymams teikti, įskaitant pranešimus apie naujas paslaugas, akcijas, nuolaidas ir kitą aktualią informaciją, kuri gali būti siunčiama el. paštu, telefonu ar kitomis ryšio priemonėmis;
    • atlikti prašomus tapatybės autentifikacijos veiksmus (pvz., patvirtinti tapatybę naudojantis Smart-ID arba Mobile ID);
    • pateikti kitus duomenis, informaciją ir (arba) dokumentus, kurių pagrįstai gali paprašyti Klinika prisijungimo prie Programėlės ir registracijos metu;
    • susikurti PIN kodą, kuris bus naudojamas atsidarant Programėlę;
    • programėlėje nurodyti tikslius kontaktinius duomenis ir juos savalaikiai atnaujinti, jei duomenys pasikeitė.
  • Sėkminga Naudotojo registracija patvirtinama Programėlėje (Programėlės pranešimais), Neatitikus Programėles naudojimosi sąlygų, pavyzdžiui neatlikus privalomų autentifikacijos veiksmų, Naudotojo paskyra nebus tvirtinama.
  • Naudojantis Nuotolinės konsultacijos paslaugomis per Programėlę, Naudotojo gali būti prašoma suteikti Programėlei prieigą prie mobiliojo įrenginio kameros ir mikrofono. Naudotojui, suteikus Programėlei prieigą prie mobiliojo įrenginio kameros ir mikrofono, jie bus naudojami tik Paslaugos teikimo metu. Naudotojui atsisakius Programėlei suteikti prieigą prie mobiliojo įrenginio kameros ir mikrofono, gali būti nepasiekiamas tam tikras Programėlės funkcionalumas arba nesuteikta pasirinkta Paslauga.
  • Paskyra yra laikoma sukurta to asmens vardu ir Paslaugų sutartis yra laikoma sudaryta su tuo asmeniu, kuris patvirtina savo tapatybę autentifikavimosi metu. Toks asmuo laikomas Naudotoju. Paskyra Programėlėje sukuriama asmeniškai ir Naudotojas negali jos perleisti ar kitaip suteikti teisės ja naudotis tretiesiems asmenims. Naudotojas gali matyti ir valdyti savo nepilnamečių vaikų ir (ar) globotinių (rūpintinių) paskyras programėlėje pagal teisės aktus, be papildomo jų pridėjimo.
  • Jei Paskyros kūrimo metu Naudotojas pateikia ne visus duomenis ar atlieka ne visus Programėlėje nurodytus registracijos ar kitus veiksmus, numatytus Taisyklių 3..1. – 3.2. punktuose, Klinika turi teisę Naudotojui priminti apie tai ir atitinkamai šiais tikslais tvarkyti Naudotojo pateiktus bei apie jį surinktus duomenis, kaip tai yra nurodyta programėlės Privatumo politikoje.
  • Tais atvejais, kai (i) Klinika neturi techninių galimybių patikrinti Naudotojo pateikiamų duomenų ar kitos informacijos tikrumo, ar (ii) Klinika turi pagrįstų abejonių dėl asmens pateikiamų duomenų tikrumo, ar (iii) kitais Taisyklėse numatytais atvejais, Klinika turi teisę nepatvirtinti Paskyros sukūrimo arba asmeniui neleisti susikurti Paskyros ir (arba) neleisti naudotis Paslaugomis ar jų dalimi.
  • Laikoma, kad tiek susikurdamas Paskyrą, tiek ir kiekvieną kartą naudodamasis Paslaugomis, Naudotojas patvirtina (ir toks patvirtinimas galioja visų Paslaugų teikimo metu nuo paskyros sukūrimo iki Paslaugų sutarties nutraukimo), kad jis / ji:
    • yra sulaukęs tinkamo amžiaus naudotis Paslaugomis, kaip tai nurodoma Taisyklėse;
    • patvirtina, jog Naudotojas turi teisę atsiskaityti už Paslaugas;
    • yra susipažinęs su Paslaugoms taikomais Paslaugų įkainiais, kitomis Paslaugų teikimo sąlygomis;
    • sutinka, kad būtų renkami ir tvarkomi asmens duomenys, būtini paslaugų sutarties sudarymui ir vykdymui ir kitiems tikslams, kaip tai nurodyta programėlės Privatumo politikoje.
  • Susikurdamas Paskyrą ir pateikdamas savo duomenis, būtinus tam, kad Naudotojas įgytų teisę užsakyti ir naudotis Paslaugomis, Naudotojas privalo pateikti teisingą, tikslią, tikrą ir išsamią informaciją apie save. Draudžiama susikurti Paskyrą ir atlikti registraciją Programėlėje naudojantis svetimais, netikrais, suklastotais ar neteisėtai surinktais duomenimis. Naudotojas prisiima visą su tuo susijusią riziką bei atsakomybę, įskaitant, jeigu nepaisant nurodyto draudimo tokiais veiksmais bus padaryta žala Klinikai ar bet kuriems asmenims.
  • Naudotojas privalo kruopščiai, rūpestingai ir atidžiai saugoti savo prisijungimo duomenis (pvz., PIN kodą; duomenis, kuriuos naudojo susikuriant Paskyrą; išmanųjį įrenginį) ir neturi teisės jų perduoti ar kitu būdu atskleisti jokiam kitam asmeniui ar sudaryti galimybę ar sąlygas prie jų prieiti, ar jais pasinaudoti kuriant Paskyrą, ar naudojantis Paslaugomis. Naudotojas yra atsakingas už jo prisijungimo duomenų bei Paskyros saugumą, slaptumą ir konfidencialumą.
  • Naudotojas neturi teisės:
    • perleisti, parduoti ar išnuomoti savo Paskyros ar kitaip suteikti teisę naudotis savo Paskyra kitiems asmenims;
    • kurti netikras, neteisėtas, apgaulingas Paskyras;
    • naudoti kitų asmenų atsiskaitymo už Paslaugas priemones (pvz., mokėjimo korteles) be šių asmenų sutikimo;
    • kurti Paskyras kitų asmenų vardu.
  • Naudotojas privalo nedelsdamas, bet nevėliau nei per 1 (vieną) darbo dieną po to, kai sužino, pranešti Klinikai elektroniniu paštu, jei jo / jos:
    • prisijungimo duomenys yra prarandami, pametami arba kitaip tampa prieinami kitam asmeniui;
    • Naudotojas praranda Paskyrą ar prieigos prie Paskyros duomenų kontrolę;
    • Naudotojas praranda duomenų, kurie naudoti sukuriant Paskyrą, įrenginio, kuriame įdiegta Programėlė, kontrolę;
    • be Naudotojo žinios yra panaudojami Naudotojo prisijungimo duomenys, duomenys, kurie naudoti sukuriant Paskyrą;
    • pasikeitė Naudotojo duomenys (el. pašto adresas, telefono numeris);
    • įvyksta kitos aplinkybės, dėl kurių iškyla pavojus Paskyros ir (ar) jos duomenų konfidencialumui, vientisumui, tikslumui.
  • Gavusi Naudotojo pranešimą apie Taisyklių 3.12. punkte nurodytas aplinkybes, Klinika ne vėliau kaip per 1 darbo dieną užblokuoja Paskyrą šių Taisyklių IX skyriaus nustatyta tvarka, sąlygomis, taikant Taisyklėse numatytas pasekmes. Be to, Klinika pati nustačiusi Taisyklių 3.12. punkte nurodytas aplinkybes ir (ar) turėdama pagrįstų įtarimų, kad Naudotojo Paskyroje atliekami neįprasti ir (ar) galimai neteisėti veiksmai, taip pat turi teisę savo iniciatyva ir savo nuožiūra nedelsiant užblokuoti Paskyrą šių Taisyklių IX skyriaus nustatyta tvarka.
  • Gavusi Taisyklių 3.12. punkte nurodytą Naudotojo pranešimą, Klinika stengsis užkirsti kelią tolesniam neteisėtam Naudotojo Paskyros prisijungimo duomenų naudojimui, tačiau ji neprisiima atsakomybės už tai, kad tai pavyks, ir atitinkamai Klinika nėra ir nebus laikoma atsakinga dėl Naudotojo ar trečiųjų asmenų patirtos žalos, nuostolių ar nepatogumų, atsiradusių dėl paskyros prisijungimo duomenų atskleidimo, vagystės ar neteisėto naudojimosi jais, išskyrus, jeigu jie patirti dėl Klinikos kaltės. Naudotojas atsako už bet kokius trečiųjų asmenų veiksmus, jei jie buvo padaryti pasinaudojant Naudotojo Paskyros prisijungimo duomenimis. Visi veiksmai atlikti Naudotojo Paskyroje ir visos iš to kylančios pasekmės, rizika ir atsakomybės tenka Naudotojui. Naudotojas prieš Kliniką atsako ir prisiima visą riziką, nuostolius bei žalą, susijusią ar kilusią dėl kitų asmenų naudojimosi jo Paskyra iki pranešimo, nurodyto Taisyklių 3.12. punkte, gavimo momento, išskyrus atvejus, kai tokie nuostoliai patirti dėl Klinikos didelio neatsargumo ar tyčios. Nuostoliai, Naudotojo patirti dėl Klinikos kaltės po nurodyto paskyros užblokavimo, tenka Klinikai, išskyrus atvejus, kai jie atsiranda ir dėl Naudotojo ar trečiųjų asmenų kaltės.
  • Naudotojas užtikrina, kad naudojantis kompiuterine, programine ar kita įranga registracijai, Paskyros sukūrimui ir (arba) prisijungimui prie Programėlės, būtų laikomasi racionalių ir pagrįstų saugumo priemonių (įskaitant antivirusines programas ir ugniasienes), ir atitinkamai atsako už visas pasekmes, kylančias dėl nepakankamo Naudotojo kompiuterio, išmaniojo įrenginio (telefono, planšetės) ar kito įrenginio saugumo.

IV.  PROGRAMĖLĖS NAUDOJIMO SĄLYGOS

  • Paslaugų sutarties galiojimo laikotarpiu Klinika suteikia Naudotojui asmeninę, neišimtinę, neperleidžiamą, atšaukiamą ir nesublicencijuojamą teisę naudotojo įrenginyje diegti ir (ar) naudoti Programėlę, naudotis informacija, pasiekiama per Programėlę, skirtą tik Naudotojo naudojimui.
  • Naudotojas naudodamasis Programėle neturi teisės:
    • licencijuoti, sublicencijuoti, kopijuoti, modifikuoti, platinti, kurti, parduoti, perparduoti, perleisti ar išnuomoti Programėlę ar jos dalį;
    • taikyti atvirkštinę inžineriją arba bandyti išgauti Programėlės išeities kodus, išskyrus įstatymų leidžiamus atvejus;
    • paleisti ar sudaryti sąlygas paleisti bet kokias programas ar kodus, leidžiančius iškarpyti, indeksuoti, tirti ar užsiimti duomenų gavyba arba kasyba (angl. data mining, data scraping) iš Programėlės ir (ar) duomenų.
  • Programėlę galima parsisiųsti arba prie jos prisijungti naudojantis daugeliu išmaniųjų įrenginių, kurie turi interneto prieigą bei kuriuose įdiegtos įprastai naudojamos operacinės sistemos (pvz., Android, iOS).
  • Naudotojas, naudodamasis Programėle:
    • yra atsakingas už naudojimuisi Programėle bei paslaugomis reikalingo ryšio ar tinklo prieigos turėjimą. Naudotojui tenka visi ryšio paslaugų teikėjo taikomi mokesčiai, įskaitant mokesčius už naudojantis Programėle perduodamus duomenis;
    • privalo naudotis originalia gamintojo suteikiama ir palaikoma operacine sistema ir jos standartinėmis priemonėmis, suteiktomis kartu su išmaniuoju įrenginiu. Naudotojas privalo diegti gamintojo siūlomus operacinės sistemos, programinės įrangos atnaujinimus, pakeitimus, naujinius (angl. updates), laikytis kitų operacinės sistemos, programinės įrangos, išmaniojo įrenginio gamintojo, o taip pat mobiliųjų programų prekyviečių (platformų) rekomendacijų ir nurodymų;
  • periodiškai pasitikrinti ar mobiliųjų programėlių prekyvietėse ir skaitmeninio turinio platformose (pvz., „Google Play“, „AppStore“) nėra atnaujintos, naujesnės programėlės versijos, naujinių ar atnaujinimų ir naudoti naujausią prieinamą Programėlės versiją.
    • klinikos prašymu bendradarbiauti su Klinika tiek, kiek tai pagrįstai ir techniškai įmanoma ir būtina Klinikai siekiant išsiaiškinti Programėlės veikimo sutrikimo priežastis.
  • Klinika turi teisę, tačiau neprivalo, Naudotojus informuoti apie atnaujintą Programėlės versiją, apie naujinio prieinamumą ir pateikti informaciją apie pasekmes jo neįdiegus.
  • Kadangi naudojimasis Programėle ir Paslaugomis priklauso nuo daugelio veiksnių (Pvz., Gydytojų užimtumo, Klinikos darbo laiko, Naudotojo buvimo vietos, kitų veiksnių priklausančių nuo Naudotojų srauto ir kitų aplinkybių), Klinika negarantuoja, kad Naudotojas visuomet norimu laiku galės pasinaudoti Nuotolinėmis paslaugomis.
  • Programėlė yra pateikiama „tokia, kokia yra“, „kai yra galimybė“. Programėlės veikimas gali būti su apribojimais, vėlavimais ir (arba) kitomis problemomis, būdingomis naudojantis internetu ir elektroninėmis ryšio priemonėmis, ir nėra garantuojama, kad ji visada bus pasiekiama ar nebus trikdžių. Klinika negarantuoja, kad Programėlės pasiekiamumas bus nepertraukiamas ar ji veiks be klaidų. Įvykus programinės įrangos gedimams, sutrikus jos veikimui, Klinika stengsis ištaisyti juos kaip įmanoma greičiau, tačiau Programėlės veikimas gali būti apribotas dėl atsitiktinių techninių klaidų ir Klinika negali garantuoti, kad Programėlė visuomet funkcionuos tinkamai ir taip, kaip tikisi Naudotojas. Be to, kiek leidžiama pagal taikomus teisės aktus, Klinika negarantuoja, kad:
    • Programėlė veiks be pertrūkių ar be klaidų;
    • nebus vėlavimo ar kitokio neatitikimo tarp Programėlės rodomos / atvaizduojamos informacijos, duomenų ir realios informacijos ir duomenų.
  • Klinika turi teisę:
    • keisti, sustabdyti ar nutraukti tam tikrų Programėlės funkcijų ar jų dalies veikimą, taip pat keisti Programėlėje esančių elementų išdėstymą;
    • tobulinti ar keisti Programėlę, savo informacinę sistemą ir šalinti pastebėtus trūkumus ar daryti kitus pakeitimus, net jei tai gali sukelti ir (ar) sukelia trumpalaikius Paslaugų teikimo Naudotojams sutrikimus. Esant ypatingoms aplinkybėms ir svarbioms priežastims, Klinika, siekdama išvengti galimų Naudotojų ir (ar) savo nuostolių, turi teisę šalinti Programėlės, informacinės sistemos trūkumus bet kuriuo paros metu.
  • Kiek leidžiama pagal taikomus teisės aktus, Klinika yra atleidžiama nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai žala (nuostoliai) kyla:
    • dėl Naudotojo naudojamo išmanaus įrenginio operacinės sistemos funkcionavimo, sąveikumo, suderinamumo sutrikimų, išmanaus įrenginio saugumo pažeidimų;
    • Naudotojui neįdiegus atnaujintos Programėlės versijos arba atnaujinimo, naujinio, apie kurių prieinamumą informavo Klinika;
    • dėl operacijų, veiksmų, atliktų Naudotojui nesilaikant Klinikos pateiktų Programėlės diegimo, naujinimo ar naudojimo instrukcijų arba kitų šių Taisyklių nuostatų;
    • dėl trečiųjų asmenų veikimo ar neveikimo, prieigos prie Programėlės ir duomenų, įskaitant, bet neapsiribojant, nuostolius, patirtus dėl elektroninių ryšių ir elektroninio ryšių tinklų trikdžių, gedimų;
    • jei Naudotojas dėl kokių nors priežasčių negali prisijungti prie Programėlės arba bet koks įrenginys, programa, operacinė sistema, kuri naudojama kartu su Programėle, nustoja veikti arba ji neveikia taip, kaip tikėjosi Naudotojas, ar buvo aptikta klaidų, arba Paslaugos negalėjo būti suteiktos laiku dėl virusų, kibernetinių atakų, kitokios trečiųjų asmenų įtakos (pvz., programinės įrangos, operacinės sistemos, operatorių ir pan.).

V.PASLAUGŲ NAUDOJIMOSI SĄLYGOS

  • Naudodamasis Programėle Naudotojas turi galimybę peržiūrėti savo vizitų Klinikoje istoriją, registruotis naujam vizitui, peržiūrėti savo gydymo istoriją, tyrimų rezultatus bei turimus išrašytus receptus. Naudotojas taip pat turi galimybę registruotis ir gauti Nuotolinę konsultaciją per Programėlėje suteikiamas nuotolinio ryšio priemones. Nuotolinės konsultacijos Naudotojui yra suteikiamos naudojantis pokalbių / susirašinėjimo (angl. chat) funkcija.
  • Nuotolinė konsultacija Pacientui gali būti suteikta tik tuo atveju, jeigu Naudotojas Programėlėje ir (ar) kitu Klinikos nustatytu būdu išreiškia Sutikimą. Jei Naudotojas neišreiškia sutikimo / nesutinka gauti Nuotolinės konsultacijos, šios paslaugos Klinika Naudotojui negali suteikti.
  • Norėdamas gauti Nuotolinę konsultaciją, Naudotojas turi:
    • įsitikinti, kad pasirinkta tinkama paskyra, t. y. prisijungęs yra pacientas ar jo atstovas, kuris kreipėsi dėl Nuotolinių paslaugų suteikimo;
    • pasirinkus langą „Virtuali klinika“ Naudotojas turi patvirtinti, kad perskaitė, susipažino ir sutinka su Taisyklėmis bei išreikšti Sutikimą gauti Paslaugas;
    • pasirinkti Paslaugų mokėjimo planą ir apmokėti už konsultaciją vadovaujantis Programėlėje pateikiamomis instrukcijomis. Pasirinkus prenumeratos pobūdžio planą, šis veiksmas atliekamas tik pirmąjį kartą prisijungus gauti Nuotolinę konsultaciją;
    • pradėti naują pokalbį / naują Gydytojo konsultaciją;
    • nurodyti dėl kokio sveikatos sutrikimo, problemos ar nusiskundimo Naudotojas nori gauti Paslaugą ir/ar Nuotolinę konsultaciją;
    • pateikti kitą prašomą ar detaliau sveikatos nusiskundimą nusakančią informaciją (pridėti nuotrauką, sveikatos išrašą ar pan.).
  • Jeigu Nuotolinė konsultacija neįvyksta dėl laikino Programėlės ir (ar) nuotolinio ryšio priemonių veikimo sutrikimo ar kitų objektyvių priežasčių, nepriklausančių nuo Naudotojo, Klinika bando susisiekti su Naudotoju Paskyroje nurodytais kontaktais. Jeigu su Naudotoju nepavyksta susisiekti, o susisiekus neįmanoma toliau tęsti Nuotolinės konsultacijos, tokiu atveju Nuotolinė konsultacija laikoma neįvykusia ir Klinika informuoja Naudotoją apie neįvykusią konsultaciją ir galimybę pasinaudoti Nuotolinės konsultacijos paslauga kitu laiku.
  • Nuotolinės konsultacijos metu priklausomai nuo situacijos ir Naudotojo poreikių gali būti atliekami tokie veiksmai ir teikiamos tokios Paslaugos, kaip anamnezės surinkimas, Naudotojo sveikatos būklės įvertinimas, Naudotojo konsultavimas, išvadų, rekomendacijų parengimas, privalomų medicininių dokumentų užpildymas ir pateikimas į ESPBI IS teisės aktų nustatyta tvarka, kiti būtini atlikti veiksmai, reikalingi Nuotolinei konsultacijai Naudotojui suteikti, tokie kaip: diagnostinių ir (ar) gydomųjų paslaugų, tyrimų ir procedūrų paskyrimas; atliktų diagnostinių ir (ar) gydomųjų paslaugų ir procedūrų rezultatų įvertinimas, aptarimas; vaistinių preparatų ir (ar) medicinos pagalbos priemonių išrašymas ir (ar) skyrimo pratęsimas; elektroninių nedarbingumo, nėštumo ir gimdymo atostogų pažymėjimų išdavimas, pratęsimas, jei tai numatyta nedarbingumo, nėštumo ir gimdymo atostogų pažymėjimų išdavimą reglamentuojančiuose teisės aktuose; siuntimo gauti kito Gydytojo konsultaciją išdavimas; prireikus kontaktinės konsultacijos, Naudotojo užregistravimo į konsultaciją organizavimas.
  • Klinika pagal atitinkamą Paslaugų sutartį yra teisiškai įsipareigojusi sudaryti galimybę Naudotojams (pacientams) per Programėlę užsakyti ir gauti Paslaugas.
  • Šiose Taisyklėse yra nustatomos tik su Programėle susijusios sąlygos, kurios gali būti aktualios Paslaugų teikimui. Paslaugos Naudotojams teikiamos pagal Klinikos nustatytą tvarką ir procedūras.
  • Visos Programėlėje ar Svetainėje nurodytos Paslaugos yra teikiamos pagal jų prieinamumą, o Paslaugas iliustruojantys vaizdai ir (ar) aprašymai Svetainėje, Programėlėje yra pateikiami tik kaip pavyzdžiai, todėl faktinės Paslaugos gali šiek tiek skirtis. Visais atvejais Klinika siekia užtikrinti, kad visos Paslaugos, kurios nurodytos Programėlėje ar Svetainėje, būtų prieinamos ir tiksliai aprašytos.
  • Naudotojas (pacientas) turi informuoti Kliniką iš anksto apie diagnozuotas ligas, sveikatos būklę ir (ar) specialiuosius poreikius, kurie gali turėti įtakos Paslaugos teikimui arba kuriems suteiktos Paslaugos gali turėti poveikį (pvz., informacija apie alergijas, sveikatos problemas ir pan.). Jeigu Naudotojas neatskleidęs tokios informacijos Klinikai, Klinika nebus atsakinga už Paslaugomis sukeltą sveikatos pablogėjimą, žalą ar nuostolius, kurių galėjo būti išvengta, jei Naudotojas būtų tinkamai atskleidęs tokią informaciją prieš Paslaugų teikimo pradžią.

VI. ATSAKOMYBĖ

  • Jei dėl Šalies neteisėtų veiksmų kilo žala kitai Šaliai, kaltoji Šalis įsipareigoja atlyginti tiesioginius kitos Šalies nuostolius, išskyrus, kai teisės aktai įpareigoja kaltąją Šalį atlyginti visus kitos Šalies patirtus nuostolius.
  • Tais atvejais, kai Taisyklių pažeidimą ar kitus jose nurodytus veiksmus atlieka ir (arba) žalą Klinikai ir (ar) kitiems asmenims, įskaitant patį Naudotoją, sukelia trečiasis asmuo, kuriam Naudotojas savo aktyviais ar pasyviais veiksmais ir (arba) neveikimu, tiesiogiai ar netiesiogiai, tyčia ar dėl neatsargumo, leidžia, sutinka, perduoda ar kitaip įgalina, arba sudaro galimybes, arba bet kaip kitaip sukuria sąlygas trečiajam asmeniui naudotis Programėlė, Paskyra, Paslaugomis, arba neužkerta tam kelio, Naudotojas prisiima visą riziką, atsakomybę ir nuostolius už trečiųjų asmenų veiksmais ar neveikimu padarytus Taisyklių, įstatymų pažeidimus ir (ar) sukeltą žalą Klinikai ir (ar) tretiesiems asmenims. Taisyklėse nurodytos žalos (nuostolių) atlyginimas, kitos atsakomybės priemonės ir visos jų pasekmės taikomos Naudotojui, laikant, kad tokius veiksmus ir pažeidimus padarė bei žalą sukėlė pats Naudotojas. Visos kitos tokių veiksmų ir neveikimo pasekmės taikomos Naudotojui, laikant, kad tokius veiksmus (neveikimą) padarė pats Naudotojas.
  • Šalys neatsako už savo pareigų nevykdymą, jei tai įvyko dėl aplinkybių, kurių Šalys negalėjo kontroliuoti ir protingai numatyti Sutarties ir Paslaugų sutarties pagal Taisykles sudarymo metu, ir negalėjo užkirsti kelio šių aplinkybių ar jų pasekmių atsiradimui (force majeure aplinkybės, tokios kaip, pavyzdžiui, gaisras, valstybės institucijų veiksmai, ekstremalios padėties ir (ar) karantino paskelbimas, kariniai veiksmai ar pilietiniai neramumai, ataka prieš Klinikos naudojamas el. sistemas, įskaitant tas, kurias valdo Klinikos paslaugų teikėjai, ir pan.). Jei nurodytos aplinkybės trunka ilgiau, kaip 1 (vieną) mėnesį, Šalys gali nutraukti Sutartį.
  • Tiek, kiek tai leidžia taikytini teisės aktai, Klinika netaiko jokių garantijų ir neprisiima jokios atsakomybės už Naudotojo ar trečiosios šalies veiksmus ar neveikimą.

VII. MOKĖJIMO SĄLYGOS

  • Naudotojas turi mokėti tokią Paslaugų kainą, kuri yra nurodyta Programėlėje, Paslaugų įkainiuose. Naudotojas, prieš pasirenkant Nuotolinių konsultacijų paslaugą, turi galimybę pasirinkti mokėjimo planą (t. y., mokėti vienkartinį mokestį arba rinktis prenumeratą). Priklausomai nuo paslaugos pobūdžio ir Klinikos taikomos praktikos, už Paslaugas Naudotojui gali reikėti susimokėti prieš arba po paslaugos suteikimo.
  • Naudotojas, pasirinkęs vienkartinės Nuotolinės konsultacijos paslaugos suteikimą, įsipareigoja sumokėti vienkartinį mokestį už suteiktą Nuotolinės konsultacijos paslaugą. Vienkartinis mokestis už Nuotolinės konsultacijos paslaugą sumokamas po Nuotolinės konsultacijos suteikimo.
  • Programėlėje po vienkartinės Nuotolinės konsultacijos paslaugos suteikimo Naudotojui bus suformuotas mokėjimo nurodymas, kurį Naudotojas privalo apmokėti iškart po Nuotolinės konsultacijos paslaugos suteikimo.
  • Naudotojas Programėlėje gali pasirinkti Nuotolinių konsultacijų paslaugų prenumeratą. Naudotojas gali pasirinkti Nuotolinių konsultacijų paslaugų mokėjimo planą su kasmėnesiniu mokėjimu. Vieno mėnesio Nuotolinių konsultacijų paslaugų prenumeratos mokestį moka iškart pasirinkus mokėjimo planą. Kiti Nuotolinių konsultacijų paslaugų prenumeratos plano kasmėnesiniai mokėjimai mokami kas mėnesį Programėlėje nustatyta tvarka.
  • Programėlėje Klinikos teikiamos Paslaugos yra mokamos, nebent Programėlėje aiškiai yra nurodyta ar pažymėta kitaip. Teikiamos Paslaugos per Programėlę, nėra priskiriamos prie Klinikos teikiamų sveikatos priežiūros paslaugų, kurios apmokamos iš Privalomojo sveikatos draudimo fondo (toliau – PSDF) biudžeto lėšų. Patvirtindamas Taisykles Naudotojas patvirtina, jog tokios Paslaugų teikimo sąlygos jam yra priimtinos ir jam yra žinoma, kad norėdamas gauti iš PSDF biudžeto lėšų apmokamas Klinikos teikimas sveikatos priežiūros paslaugas, Naudotojas turi teisės aktų nustatyta tvarka registruotis vizitui Klinikoje dėl sveikatos paslaugos gavimo.
  • Klinika gali savo nuožiūra nustatyti ir taikyti įvairius apmokėjimo už Paslaugas paketus / planus. Paslaugų paketų / planų tipai, mokesčių dydžiai, sąlygos, taikoma kainodara, siūlomos naudos ir privalumai bei taikomos papildomos taisyklės (jeigu taikomos) yra nurodytos Programėlėje. Klinika turi teisę vienašališkai pakeisti, nustatyti, papildyti ir (ar) panaikinti Paslaugų įkainius, akcijas, nuolaidas, kitas sąlygas, jas paskelbdama Programėlėje ir (ar) Svetainėje. Šie Paslaugų įkainių, akcijų, nuolaidų, kitų sąlygų pakeitimai įsigalioja nuo jų paskelbimo Programėlėje ir (ar) Svetainėje.
  • Naudotojas pasirenka mokėjimo metodą. Visi mokėjimai yra atliekami mokėjimo kortele, el. bankininkyste ar naudojantis kitais mokėjimo būdais, kuriuos Naudotojas aktyvuoja ir susieja su Programėle. Mokėjimai yra apdorojami naudojantis mokėjimų apdorojimo ir kitas mokėjimo paslaugas teikiančiu paslaugos teikėju, su kuriuo Klinika yra sudariusi sutartį. Naudotojas supranta ir patvirtina, kad Naudotojui gali būti taikomos mokėjimų apdorojimo ir kitas mokėjimo paslaugas teikiančių paslaugų teikėjų sąlygos su kuriomis Naudotojas susipažįsta prieš atlikdamas mokėjimus. Klinika nėra atsakinga už mokėjimo apdorojimo, kuri teikia paslaugos teikėjas, sutrikimą, t. y. techninių sutrikimų, kurie įvyko banke ar mokėjimo platformoje.

VIII. PASLAUGŲ ATSISAKYMAS IR PINIGŲ GRĄŽINIMAS

  • Naudotojas turi teisę atsisakyti Nuotolinės konsultacijos, jei Nuotolinė konsultacija dar nėra pradėta, t. y., Naudotojas dar nepradėjo pokalbio / susirašinėjimo su Gydytoju. Naudotojui pradėjus pokalbį /susirašinėjimą su Gydytoju yra laikoma, kad Nuotolinė konsultacija yra pradėta teikti ir Naudotojui kyla pareiga sumokėti už konsultaciją.
  • Nuotolinė konsultacija laikoma suteikta, kai Naudotojui pagal jo suformuotą užklausą Gydytojas, atsižvelgdamas į šiuolaikinio medicinos ir slaugos mokslo reikalavimus bei gerąją praktiką, suteikė Paslaugą.
  • Tais atvejais, kai Gydytojas pagal Naudotojo suformuotą užklausą ir pateiktą informaciją, negali suteikti vienkartinės Nuotolinės konsultacijos (pvz. Naudotojas turi kreiptis dėl skubios/būtinosios pagalbos suteikimo, Naudotojas serga lėtine liga, dėl kurios turi būti teikiama kontaktinė konsultacija ir pan.), laikoma, kad Nuotolinė konsultacija nesuteikta ir Naudotojui nekyla 8.1. punkte nustatyta pareiga apmokėti už suteiktą konsultaciją.  
  • Naudotojas bet kuriuo atveju turi teisę, nenurodęs priežasties, atsisakyti su Klinika sudarytos Paslaugų sutarties per 14 (keturiolika) dienų nuo Paslaugų sutarties sudarymo (t. y. Taisyklių patvirtinimo) ir atgauti už užsakytas, tačiau dar nesuteiktas Paslaugas sumokėtus pinigus. Naudotojas, kuris yra pasirinkęs Nuotolinių konsultacijų paslaugų prenumeratą yra laikomas gavęs Paslaugas, kuomet jam yra suteikiama pirma Nuotolinė konsultacija.
  • Naudotojas, pageidaudamas atsisakyti Paslaugų sutarties, turi ne vėliau kaip iki pirmosios Paslaugos (pirmojo pokalbio su Gydytoju) teikimo pradžios kreiptis į Kliniką, Programėlėje ar Taisyklėse nurodytais kontaktais ar būdu. Gavusi Naudotojo pranešimą, Klinika nedelsdama išsiunčia Pacientui patvirtinimą apie pranešimo gavimą.
  • Paslaugų sutarties atsisakymo ir pinigų atgavimo teisė netaikoma Paslaugų sutarčiai, pagal kurią Paslaugos Pacientui buvo pradėtos teikti ar buvo suteiktos ir kurios numato Paciento pareigą sumokėti Paslaugų kainą. Patvirtindamas šias Taisykles, Pacientas supranta ir aiškiai patvirtina, kad jis neturi teisės atsisakyti Paslaugų sutarties, kai Klinika visiškai įvykdo Paslaugų sutartį ir (ar) suteikia konkrečias Paslaugas. Naudotojas, kuris yra pasirinkęs Nuotolinių konsultacijų paslaugų prenumeratą yra laikomas gavęs Paslaugas, kuomet jam yra suteikiama pirma Nuotolinė konsultacija.
  • Jeigu Naudotojas pasirinko Nuotolinių konsultacijų paslaugų prenumeratą, kuri nutraukiama pagal 8.4. punktą ir Naudotojas pradėjo naudotis Paslaugomis, jis privalo sumokėti Klinikai už faktiškai suteiktas Paslaugas, t. y. atitinkamo mėnesio Nuotolinių konsultacijų paslaugų prenumeratos mokestį.
  • Pacientui atsisakius Paslaugų sutarties, grąžinami visi už užsakytas, tačiau negautas Paslaugas sumokėti pinigai. Klinika grąžina visus pinigus Naudotojo sumokėtus už užsakytas, tačiau negautas Paslaugas ne vėliau nei per 14 (keturiolika) dienų nuo pranešimo apie Paslaugų sutarties atsisakymą gavimo dienos.
  • Pinigai Naudotojui grąžinami tokiu pat būdu, kokiu jis sumokėjo už Paslaugas.
  • Jei Nuotolinė konsultacija neįvyksta dėl nuo Klinikos priklausančių aplinkybių, laikino Programėlės ir (ar) nuotolinio ryšio priemonių veikimo sutrikimo ar kitų objektyvių priežasčių, nepriklausančių nuo Naudotojo valios, Klinika, esant Naudotojo pageidavimui, pasiūlo naudotojui kitą Nuotolinės konsultacijos laiką.
  • Jei Nuotolinė konsultacija neįvyksta dėl nuo Naudotojo priklausančių aplinkybių ar Naudotojo kaltės (pavyzdžiui, Naudotojas neprisijungia į konsultaciją, Naudotojo naudojamos nuotolinio ryšio priemonės netinkamai funkcionuoja ar Naudotojas neužtikrina stabilaus ryšio), Klinika turi teisę atsisakyti grąžinti sumokėtą kainą Naudotojui.

IX. SUSTABDYMAS IR NUTRAUKIMAS

Sustabdymas

  • Naudotojui tinkamai neatsiskaičius už suteiktas Paslaugas, Naudotojas negali naudotis Programėlės teikiamomis Paslaugomis tol, kol nesumokama visa įsiskolinimo suma.
  • Tuo atveju, jei Naudotojas laiku neatsiskaito už suteiktas Paslaugas, ir to neatlieka per Klinikos nustatytą papildomą protingą laikotarpį, Klinika turi teisę įgalioti skolų išieškojimo bendrovę atlikti išieškojimo veiksmus arba perduoti savo reikalavimo teisę į Naudotoją skolų išieškojimo bendrovei ar kitiems ūkio subjektams. Klinikos turimi Naudotojo asmens duomenys skolų išieškojimo, administravimo, žalos apskaičiavimo, valdymo ir pan. tikslais gali būti perduoti valdžios institucijoms ir (arba) antstoliams, kitiems asmenims ir institucijoms, turinčioms teisę gauti ir tvarkyti šiuos duomenis.
  • Klinika turi teisė sustabdyti Paslaugų teikimą per Programėlę (pvz., dėl susidariusios skolos). Paslaugų teikimas per Programėlę atnaujinamas, kai Naudotojas pašalina pažeidimą ir jo padarinius (pvz., padengia skolą), išnyksta kitos priežastys, lėmusios Paslaugų per Programėlę sustabdymą.

Nutraukimas

  • Naudotojas turi teisę bet kada dėl bet kokių priežasčių nutraukti Paslaugų sutartį ir panaikinti savo Paskyrą savarankiškai per Programėlę. Sutarties nutraukimas neatleidžia Naudotojo nuo įsipareigojimų, atsiradusių iki Sutarties nutraukimo, vykdymo. Klinika teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais saugo su sveikatos priežiūra susijusią informaciją.
  • Klinika turi teisę nutraukti Paslaugų sutartį su Naudotoju prieš 7 (septynias) kalendorines dienas informavusi Naudotoją (pranešimu Programėlėje, el. paštu ar telefonu) šiais atvejais:
    • kai Naudotojas ilgiau kaip 5 kalendorines dienas nepadengia įsiskolinimo už suteiktas Paslaugas;
    • kai Naudotojas sukuria Paskyrą pažeisdamas taisyklių ir (ar) teisės aktų reikalavimus;
    • kai Naudotojas šiurkščiai pažeidžia šias Taisykles ir (ar) sistemingai nesilaiko taisyklių, ir (ar) egzistuoja kitos objektyvios aplinkybės, dėl kurių Klinikos nuomone Naudotojas kelia pavojų kitiems naudotojams, visuomenei, Klinikai;
    • Teisės aktų numatytais atvejais ir sąlygomis.
  • Programėlės Privatumo politikoje nurodytais pagrindais, tvarka ir terminais Klinika turi teisę ir po Sutarties nutraukimo ir paskyros panaikinimo toliau tvarkyti Naudotojo duomenis, būtinus Taisyklių ir programėlės Privatumo politikoje numatytiems tikslams pasiekti.

X. NUOSTATOS DĖL ASMENS DUOMENŲ TVARKYMO

  • Klinika tvarkydama asmens duomenis įsipareigoja laikytis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo (toliau – BDAR), valstybinių asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymų ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių asmens duomenų apsaugą nuostatų.
  • Naudotojas yra informuotas ir sutinka, kad norėdamas gauti Klinikos teikiamas Paslaugas, privalo pateikti registracijos metu prašomus asmens duomenis. Klinika, atsižvelgiant į teikiamų Paslaugų pobūdį, Nuotolinių konsultacijų teikimą bei taikomas technologijas, netaiko alternatyvių galimybių surinkti asmens duomenis. Naudotojui nesutinkant pateikti prašomus asmens duomenis, nurodytu būdu, rekomenduojama nekurti Paskyros, kadangi Paslaugos negalės būti teikiamos.
  • Klinika apie tai kaip renka ir tvarko Naudotojų asmens duomenis, skaidriai ir išsamiai teikia informaciją savo programėlės Privatumo politikoje. Naudotojui rekomenduojama susipažinti su jo registracijos metu pateiktų bei Paslaugos teikimo metu sugeneruojamų asmens duomenų tvarkymo tikslais, teisiniais pagrindais, duomenų apimtimi ir kita informacija, kuri pateikiama aktualiausioje Klinikos Programėlės Privatumo politikoje.
  • Klinika turi teisę susisiekti su Naudotoju telefonu, per Programėlę ir/ar elektroniniu paštu esant svarbiems pranešimams dėl Taisyklių pasikeitimų ir/ar esant kitai konkrečiai priežasčiai susijusiai su Paslaugos teikimu ir/ar teisių ir pareigų įgyvendinimu pagal Taisykles.
  • Klinika, turint Naudotojo sutikimą, turi teisę siųsti bendro pobūdžio ir/ar asmeninius pasiūlymus, naudas, bei kitą informaciją apie teikiamas Paslaugas, kurios klasifikuojamos kaip tiesioginės rinkodaros pasiūlymai. Naudotojas turi teisę bet kada ir nesunkiai atsisakyti tiesioginės rinkodaros pranešimų per Programėlės nustatymus ar siunčiamuose naujienlaiškiuose paspaudę atsisakymo nuorodą.

XI. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

  • Klinika turi teisę vienašališkai keisti šias Taisykles, apie tai pranešdama Naudotojui elektroniniu paštu. Taisyklių pakeitimai taip pat nurodomi Programėlėje. Taisyklių pakeitimai įsigalioja praėjus 5 (penkioms) dienoms nuo pranešimo apie juos Naudotojams. Jei Naudotojas užsako Paslaugas pagal pakeistas Taisykles, laikoma, kad Naudotojas sutiko su jų pakeitimais. Jau teikiamų Paslaugų atžvilgiu visais atvejais taikoma Taisyklių redakcija, galiojusi Paslaugų atlikimo momentu.
  • Klinika turi teisę bet kuriuo metu vienašališkai nustatyti, pakeisti, papildyti ir (ar) panaikinti Paslaugų įkainius, kitas sąlygas, jas paskelbdama Programėlėje. Šie pakeitimai įsigalioja nuo jų paskelbimo Programėlėje. Jau teikiamų Paslaugų atžvilgiu taikomos kainos, kurios galiojo paslaugų įsigijimo metu.
  • Šių Taisyklių tikslais yra laikoma, kad Naudotojas yra tinkamai raštu informuotas kitą dieną po to, kai: (i) Naudotojui išsiunčiamas elektroninis pranešimas jo Paskyroje nurodyto elektroninio pašto adresu; arba (ii) jo Paskyroje pateikiamas Programėlės pranešimas.
  • Klinika turi teisę vienašališkai perleisti dalį ar visas iš šių Taisyklių ir (ar) Paslaugų sutarties kylančias teises ir pareigas trečiajam asmeniui, (i) iš anksto informavusi apie tai Naudotoją ar visus Naudotojus raštu (siunčiant bendro pobūdžio pranešimą elektroniniu būdu arba Paskyroje, pateikiant Programėlės pranešimą), ir (ii) užtikrinusi, kad dėl tokio perleidimo nesumažės Naudotojo teisių apimtis.
  • Visos teisės, kurios nėra aiškiai suteiktos Naudotojui pagal Taisykles, priklauso Klinikai. Programėlė, visi duomenys, surinkti naudojant Programėlę (įskaitant visas su jais susijusias intelektinės nuosavybės teises) yra ir išlieka Klinikos, su Klinika susijusių bendrovių nuosavybė arba licencijų turėtojų nuosavybė. Klinika turi teisę ir po Paslaugų sutarties nutraukimo toliau naudoti Naudotojo pateiktą turinį, kuris negali būti panaudotas kitoje aplinkoje nei Programėlė, arba kuris susijęs tik su Naudotojo veikla naudojantis Programėle, arba kuris yra susietas su kitais Klinikos duomenimis ir negali būti atsietas arba gali būti atsietas tik dedant neproporcingas pastangas arba kuris buvo sukurtas Naudotojo kartu su kitais asmenimis ir kiti klientai ar asmenys gali toliau naudotis turiniu.
  • Naudotojas neturi teisės, o taip pat negali leisti jokiems tretiesiems asmenims:
    • Naudotis, demonstruoti ar valdyti Klinikos ar su Klinika susijusių bendrovių pavadinimus, prekių ženklus ar kūrinius jokiais kitais tikslais, išskyrus Programėlės naudojimui;
    • kurti ar registruoti bet kokius žymenis, domenus, programinės įrangos programų vardus ar pavadinimus, arba socialinių tinklų naudotojų vardus ar profilius, kuriuose yra Klinikos pavadinimai, ženklai ar kūriniai, arba klaidinamai ar iš esmės panašūs ženklai, vardai, pavadinimai ar kūriniai;
    • Naudoti Klinikos ar su Klinika susijusių bendrovių pavadinimą ženklą at kūrinius kaip savo socialinių tinklų profilio paveikslėlį ar ekrano foną;
    • Pirkti raktinius žodžius (įskaitant, bet neapsiribojant „Google AdWords“), kuriuose yra Klinikos ar su Klinika susijusių bendrovių pavadinimai, ženklais ar kūriniai; arba
    • jokiais tikslais ir būdais neįregistruoti, nenurodyti, nenaudoti, nekopijuoti ir (arba) nereikalauti nuosavybės teisių į vardus, žymenis, ženklus ar kūrinius, arba bet kokį klaidinamai ar iš esmės panašų vardą, ženklą, žymenį, pavadinimą ar kūrinį atskirai arba kartu su kitomis raidėmis, skyrybos ženklais, žodžiais, simboliais, piešiniais ir (arba) kitais kūrybos darbais ar elementais, išskyrus aukščiau nurodytas išimtis.
  • Bet kurių Taisyklių punktų negaliojimas neturi įtakos likusių Taisyklių punktų galiojimui ir vykdymui. Bet kuris toks negaliojantis, neteisėtas ar neįgyvendinamas punktas yra laikomas panaikintu.
  • Bet kokios pretenzijos dėl Paslaugų gali būti pareikštos Klinikai. Klinika sieks atsakyti į Naudotojo pretenziją kuo greičiau, bet ne vėliau kaip per 20 (dvidešimt) kalendorinių dienų nuo pretenzijos gavimo. Jei Klinika netenkina Naudotojo pretenzijos arba ją tenkina tik iš dalies, Naudotojas turi teisę kreiptis į nacionalinę vartotojų teisių apsaugos instituciją – Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (http://www.vvtat.lt/, tel. numeris 85 262 67 51; prašymai ar skundai gali būti siunčiami el. pašto adresu tarnyba@vvtat.lt, siunčiami paštu ar pristatomi adresu Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, Lietuva (arba teritorinių padalinių adresais http://www.vvtat.lt/vartotojams/aptarnavimas/432).
  • Ši nuostata jokiu būdu neapriboja Naudotojo teisės dėl savo teisių gynimo kreiptis į kompetentingą teismą.
  • Visi ginčai ir nesutarimai tarp šalių sprendžiami kompetentingame Lietuvos Respublikos teisme. Šios Taisyklės aiškinamos ir taikomos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teise.
  • Visais dėl šių taisyklių kilusiais klausimais Naudotojas gali kreiptis į Kliniką pagalba@meliva.lt.